TUtO LeTAk LAgu DalaM bLoG.



Hai...semua lame bebenor ni FZH tak mengupdate kan entry beblog cyunk ni...Dah berhabuk dh beblog ni...bukan nya merajuk atau ape..cuma bz ciket..xde mase nk mengupdate....seperti tajuk entry ni "tuto letak lagu dalam blog"...Mesti rmai dh yg pandai kan,,,kan???..FZH buat ni untuk LEHA...Dia ade tnya FZH camne nk buat jdi terhasil lar entry kali ni!!!Ok ikut step ni k..

  1. p ke (klik je k) MUSICDUMPER.
  2. pilih lagu yang diingini dgn menaip artis - tajuk lagu k..
  3. lepas dah jumpa klik lar lagu yg di kehendaki.
  4. Then, scroll ke bwah n kat tepi tu kita akn jumpa ni..( lihat dlm pict 1)  
PICT 1
5. Sesudah copy code tadi..P ke BLOG anda.
6.Then ikut mcm dlm ( pict 2 )
PICT 2
7.Lepas anda klik design.Then, ikut macam dlm ( pict 3 k )
PICT 3
8. Then, ikut cam pict 4.
PICT 4
9. Then, paste kan code lagu yg anda copy tadi dalam content...Macam dlm pict 5 k.

PICT 5

LEPASTU CIAP LAR!! SEMOGA BERJAYA K...Klau tak bleh jgk tnya FZH di ruang komen k..FZH ni bkn pndai sngat nk mengajar org ni.

SEKIAN MAKASIH.

1 comment:

fifteen pril said...

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade jewelries~
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://fifteenpril.blogspot.com/
http://twinscraftlife.blogspot.com

COPYRIGHT@ semua coretan diatas adalah hak milik FZH HAFIZAH