CINTA TIDAK DIRESTUI.

Story bermula...
Ada sepasang kekasih ni saling cinta mencintai...Tapi hubungan mereka tidak direstui oleh mak n abah si


perempuan ni..Hubungan mereka tak direstui oleh kerana lelaki ni duduk sekampung jugak dengan si perempuan ni dan si lelaki ni ade lar cikit perangai buruk...Tapi itu dulu perempuan tu kate..sekarang ni dia dah berubah tak macam dulu lagi...Tapi hubungan mereka tetap juga tidak direstui..Perempuan ni dah banyak kali pujuk mak n abah dia tapi tidak berjaya juga..Si perempuan ni pernah di kurung dalam bilik oleh mak n abah nya kerana tak nak kasi dia berjumpa dengan lelaki tersebut..Dan perempuan ni pernah lari dari rumah tapi tidak berjaya kerana mak n abahnya report polis...Akhir sekali mereka buat keputusan kawin kat thai n sekarang mereka bahagia n si lelaki ni pun dah dapat kerja kerajaan....Tapi sampai sekarang si perempuan ni tak boleh balik rumah lagi kerana mak n abahnya tidak menerimanya lagi walaupun mereka dah dikurniakan seorang anak...Si perempuan ni rase amat menyesal sekarang........

Ape lar agak2 nya si perempuan ni patut buat agar mak n abahnya terima dia kembali..????

p/s :cerita ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yg telah meninggal dunia...

SEKIAN MAKASIH

2 comments:

Ruby Azbiera said...

syg nyer gurl 2 kt laki 2 kn...
tp sush kn klu hbgn x direstui nie,,
cun beh r blog awk..like 2 be ur follower..
hope awk sudi jgk yer be my follower...tq2

FZH HAFIZAH said...

yup btul ckp awk tu klau hbgn xdirestui susah jgk...Cun kew makasih..ok nnti FZH akn terjah beblog awk k...TQ.

COPYRIGHT@ semua coretan diatas adalah hak milik FZH HAFIZAH